м. Чернівціпроспект Незалежності, 68

Нарада при директорі: ключові питання сьогоднішнього обговорення

18 листопада 2025

arrow_backназад

Сьогодні відбулася робоча нарада при директорі, під час якої були розглянуті важливі організаційні та управлінські аспекти діяльності закладу. Обговорили такі питання:


   Опалювальний сезон

Проаналізовано готовність закладу до початку опалювального періоду та умови забезпечення комфортної температури в навчальних приміщеннях.


  Інвентаризація

Підбито підсумки інвентаризації матеріальних цінностей та визначено подальші кроки для впорядкування майна закладу.

  Зустріч із заступником Міністра щодо профільної освіти

Озвучено ключові тези та нові орієнтири, отримані під час зустрічі, зокрема щодо впровадження профільного навчання та створення необхідних умов.


   Організація харчування

Обговорено стан та якість харчування здобувачів освіти, а також шляхи покращення сервісу й оновлення меню.


   Адаптація учнів 1-х класів

Проаналізовано результати спостережень за адаптаційним періодом першокласників та визначено подальшу підтримку для комфортного входження у шкільне життя.


   Адаптація учнів 5-х класів

Розглянуто питання адаптації учнів до навчання в нових умовах НУШ, взаємодія педагогів та особливості підтримки п’ятикласників.


Підсумки І етапу предметних олімпіад


У нашому закладі завершився І етап учнівських олімпіад із навчальних предметів. Протягом останніх тижнів учні продемонстрували свої знання, творчість, логічне мислення та вміння застосовувати здобуті компетентності на практиці.


Відзначення Дня захисту дітей

Планування та організація заходів, спрямованих на безпеку, підтримку та розвиток дітей. Обговорено проведення тематичних активностей у закладі.


   Єдиний урок 20.11

Визначено формат і зміст проведення єдиного уроку, присвяченого правам дитини, безпеці та цінностям гуманності. Окреслено відповідальних та підготовку навчальних матеріалів.



   Нарада пройшла конструктивно, окреслено подальші дії та визначено відповідальних за реалізацію прийнятих рішень.