м. Чернівціпроспект Незалежності, 68

Корекційні заняття з дефектологом .

03 грудня 2025

arrow_backназад

Заняття з дефектологом — це індивідуально підібрана система вправ і методик, які допомагають дітям з особливими освітніми потребами максимально розкрити свій потенціал. Дефектолог Марина Симака працює з урахуванням вікових можливостей, особливостей розвитку та індивідуальної програми кожної дитини.

Основні напрями роботи

1. Розвиток пізнавальних процесів:

увага, пам’ять, мислення;

формування навичок аналізу, порівняння, узагальнення;

розвиток причинно-наслідкових зв’язків.

2. Мовленнєвий розвиток:

поповнення словникового запасу;

розвиток зв’язного мовлення;

формування граматичного строю;

робота над розумінням інструкцій та текстів.

3. Сенсомоторний та дрібномоторний розвиток:

вправи для координації рухів;

розвиток дрібної моторики через ігрові та практичні завдання;

стимуляція міжпівкульної взаємодії.

4. Формування навчальних навичок:

підготовка до школи;

розвиток навичок самоорганізації;

формування посидючості, вміння виконувати завдання за інструкцією.

5. Емоційно-соціальний розвиток:

формування комунікативних умінь;

розвиток емоційної саморегуляції;

подолання тривожності та підвищення самооцінки.

У межах соціально-побутового орієнтування діти опановують важливі життєві теми: особисту гігієну, правила догляду за собою, пори року та погодні умови, особливості помешкання і шкільного середовища, правила користування транспортом. Учні знайомляться з поняттями часу (календар, частини доби, режим дня) та основами фінансової грамотності. Така робота спрямована на розвиток самостійності та здатності орієнтуватися в повсякденних ситуаціях.

Підхід до роботи

Марина Симака використовує сучасні корекційно-розвиткові методики, ігрові вправи, наочні матеріали та сенсорні інструменти. Основою роботи є:

індивідуальний підбір завдань;

поступовість і системність;

мотиваційний і доброзичливий підхід;

тісна співпраця з батьками.

Результати корекційних занять

Регулярні заняття допомагають дитині:

стати впевненішою;

краще розуміти та контролювати свої емоції;

покращити мовлення й комунікативні навички;

розвинути пізнавальні процеси;

сформувати необхідні навчальні уміння;

легше адаптуватися в дитячому колективі та освітньому середовищі.